nu har jag satt mål
Datum: 2009-11-09 Tid: 23:04:47



i dag så bestämde jag mig jag e så glad sedan den 20 oktober till i dag har jag gått ner 3 kilo :D så gratta mig.. så nu har jag bestämt mig för jag vet att om jag bara vill kan jag så jag ska gå ner 4 kilo till min födelsedag.. de e lika bra att man gör så nu under vintern när de börjar bli lite jobbigt att gå ut o röra på sig. så nu ska jag fixa min vikt... ska fan nå min vikt.. ni vet betch 2010 :D okej jag kommer inte väga som jag vill till sommaren men jag ska bli mer normal i kroppen har jag bestämt mig för.. så hålla mig till nyttigheter någorlunda,, lägga av med alla kakor o minska godiset så man inte äter de när som... o inte onyttigt att drick mer ön på lördagar.. så kommernog detta gå bra... nu jävlar har jag bestämt mig.. så lura inte ut mig på dumheter... onyttig mat blir bara en gång i månaden,,, sen kan jag lika väl åka till dal baffo o ta en smarrig mat bit än o gå till donken o få i mig rent fett :P heheh så nu e de dax för en förändring.. :D jag ska komma i mina gamla kläder som inte passat på ett tag nu.. så önska mig lycka till..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tessie

Lycka till med dieten Delina, det är verkligen inte lätt att banta. Jag har kämpat med vikten i hela mitt liv. Men du säger att du bestämt dig och det är en mycket bra början. Jag hejar på dig!

2009-11-10 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0