Otrohet..
Datum: 2009-07-27 Tid: 20:05:19

var går egentligen gränsen?? är en kompis puss otrohet..även om de e så att ni varit vänner typ hela livet?!? om den bara är på kinden.. eller är en kram eller när du skriver med någon, var går gränsen. min gräns är genom att bara prata.. jag kan pussa på kinden om jag kännt denna person lääänge,,, kramas älskar jag men de e hur man kramar med.. men jag skulle vilja veta var alla andra känner att gränsen går!


hoppas jag kan se lite var gränserna går så lovar jag att skriva ett inlägg på hur alla svarade.. :D












Kommentarer
Postat av: Carina

Det finns en man som jag pussar och kramar med all min kärlek,sen finns det en som jag pussar och kramar fast med en annan sorts kärlek.

2009-07-27 @ 20:23:56
Postat av: Jonas

När man gör en sak som en kram och sedan ljuger för sin partner,,då är det redan otrohet och ett stort svek

2009-07-27 @ 23:14:34
URL: http://jonashastbacka.blogg.se/
Postat av: Carina

Men man måste kunna krama någon annan, Man kan inte leva som en svartsjuk gnu i hela livet.

2009-07-30 @ 00:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0