nu har jag nät igen o allt ska in
Datum: 2009-08-22 Tid: 13:25:15

18/8-09

i dag så har jag o mamma varit ute o plockat blåbär, hallon och kantareller. när vi kom hem så började vi att ränsa allt och efter de så åt vi rostat bröd. sen kom en kompis hem til mig så skulle vi åka och handla lite för den kommande arbetsveckan. sen blev så blev jag hem körd. skönt nät man slipper ta bussen :D och då åt jag lite bröd med ost på :D sen körde jag o mamma igång en film o kollade på :D efter de bestämde vi morgondagens middag för då e de dax att åka o handla. men nu ska jag se en film innan jag ska sova

puss och kram Delina

18-19/8-09

jaha då har man fått sin första festing på 4 år,, och tro fan att den satte sig på bröstvårtan,  fyyyy fan va den gjorde ont att ta bort, men nu ska jag se klart min film sen ska jag sova

puss och kram Delina


19/8-09

i dag så sov jag ut till att börja med. mamma väckte mig 1030 och då va de att komma upp och göra sig iårdning. så snart bar det iväg för att åka och handla. vi var på en massa ställen, först hälsade vi på tina på jobbet, sen åkte vi till willy:s sen åkte vi hem med alla varor innan vi stack iväg igen o då åkte vi till extraköp och handlade godis, sen till bilteme efter som lukas kainhake va trasig så han behövde en ny. efter biltema så åkte vi till bolaget för att köpa lite öl. sen när vi kom hem så skulle jag börja med biffstråganoff o mamma packiterade all mat, Och FY FAN va god maten blev. vi blev SKRÖL mätta.

sen så gick jag ut med mamma o hjälpte henne i trägården o sen gick jag in o duschade alla hundarna :D och efter de hoppade jag själv in med :D.. sen så kom mamma in o då kollade vi på en film " mitt liv som popstjärna" och den är kanon bra. 
 
puss och kram Delina

20/8

i dag vaknade jag inte förän 1300. jag har inte kunnat sova i natt.. så när jag vaknade gick jag upp till mamma o mita. och då kom nina dit så jag fick tillbaka mina filmer jag lånat ut till dem. sen när jag gick hem så gjorde jag pastaröra. ochnär vi ätit plockade jag in i diskmaskinen sen satta jag igång att städa och plocka in filmerna i kartongerna o ut i boden, så kom sannisen till mig o så satt vi en stund o pratade innan hon skulle hem. men nu kollar jag på en film sen när den e slut så ska jag fortsätta att städa.  och så har jag skadat långfingret o vänster fot :(

puss och kram Delina

21/8-09

i dag så kom kenthem från norge och han hörde av sig till mig det första han gjorde :D och så va de en annan kille som skrev till mig med... dojjan
men nu så ska jag städa klart rummet sen får jag se va de blir av de hela....

puss o kram Delina


så de va allt som hänt under tiden jag inte haft nät.. men nu så ska jag till syrran o plocka lite kantareller :D
PUSS O KRAM DELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0