i dag
Datum: 2009-08-02 Tid: 13:30:57

de verkar som de blir en ganska så lugn dag i dag :) vaknade o hade då fått ett sms av kent... o jag svarade men han har inte hunnit med o svara ännu.. han ska skriva lite kontrakt o så i dag så man får se när han har tid... försökte även få tag på emelie innan men de va ingen som svarade.. tänkte vi kunde hittat på något i dag men men så e de... så nu blir de bara att ta de LUUUUGNT hela dagen... ska se om man kanske gör någon nyssa o städar lite.. men de ligger fortfarande i facket man behöver fundera på... sen e snart maten klar med... och tack vare att jag börjat äte grönsaker som mellanmål o mindre portioner har jag gått ner 5 kilo på en vecka :D GRATTIS till mig heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0