härliga måndag
Datum: 2009-08-31 Tid: 23:15:59

ja i dag kom jag upp klockan 9 vilket jag tycker är okej :P heheh sen så åkte jag o mamma o handlade lite o så fick jag handla hem lite snuff som e ett luktsnus... lite småfränt... sen när i kom hem började vi med maten... korvstråganoff vilket va helt okej :D och sen trimmade jag gräset här hemma :D ibland e man tillomed ducktig ju.. och när jag kom in satt jag lite vid nätet sen satte jag på mig en chokladansiktsmask,,, fan va de lucktade gott då.. o här kommer de en bild på de:



hoppas ni haft en kanonbra helg

puss och kram Delina


Kommentarer
Postat av: Carina

Färgen klär dig men det är lite ojämt brunt runt ögonen. Puss och kram från lilla mig ;-)

2009-09-01 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0