dröm
Datum: 2009-08-03 Tid: 23:57:35

jag önskar verkligen en sak i livet och har gjort i många år... och jag e född till det med men man ska bara fixa alla grunder innan och som alla vet så tar grunden alltid så jävla lång tid sen resten går ganska så fort, men det är grunden som formar resterande av livet,, så till min dröm, det är att få gifta sig o skaffa familj.. o jag vill VERKLIGEN ha barn, just nu e rambou mitt lilla barn men de funkar ju inte hur länge som hälst.. så nu e de att skaffa jobb o jobba ett år sen vill jag bli på tjocken..
de är så vakert med bäbismage :D sen e de mysigt att ha dom in till kroppen o gå ut o hansla bäbis saker o allt... jag längtar verkligen tills den dagen de är min tur. jag har velat bli gravid sedan jag va 15 år men man gick ju fortfarande i skola då ju.. men nu e skolan klar så när man jobbat ett år så får man en bättre mammapeng o kan försörja sig lite bättre..


Min mage


min bäbis


Kommentarer
Postat av: D.Dede

haahah aah håller med =D man undrar ju vad de är för nötter till tjejer därute=D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-05 @ 16:30:00
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0