måste bara få ur mig detta
Datum: 2008-11-14 Tid: 00:11:09

jag blev så jävla flörbannad... först höll jag mig lugnt de  va inte så farligt.. jag o kent småtjaffsade lite som man gör i alla förhållanden.. så de va inte så mkt med de men sen gick jag in i duschen o hade sällskap av en spindel o de som känner mig vet att de e min stora fobi! så då hade man lite jobbigt med de.. sen skulle jag lägga hemtelefonen på enheten tro fan att jag inte ser dörrkarmen o drar huvudet i karmen de räcker visst inte med en hjäörnskakning jag ska visst skaffa mig en till de e lixom inte första gången jag slår i huvudet sen jag fick hjärnskakning :S

Kommentarer
Postat av: peter

alltså så fort man slår i huvet får man inte hjärnskakning :S

en gång ramlade jag med huvudet före ner för ett stup men jag fick fan ingen hjärnskakning.

2008-11-14 @ 10:42:31
Postat av: delina

peter: jag vet det med.. men de e ju så typiskt det va just det :S

2008-11-14 @ 16:18:45
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera oftare plz

2008-11-15 @ 12:18:18
Postat av: delina

anonym : vill i som skriver omentar sriva erat namn eller något iaf så jag har lite lättare att ge er ett svar

2008-11-15 @ 13:54:11
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0