tråkig dag
Datum: 2008-08-24 Tid: 15:03:44

jag sov aslänge i dag fattar inte varför, men iaf när jag vaknade så va de på med kläderna o sätta sig att röka.. sen tog jag o mamma hundarna på en promenad för vi e så jävla rastösa i dag o så finns de INGET att göra )= sen har vi vankat av o ann hela dagen heheh plus att vi jagat alla jävla getinger som flyger runt på altanen.

jag funderar på att gå ut o skjuta lite men jag vet inte om jag är så sugen på de.. asså inget e kul i dag,,, jag är sugen på något  men som alltid så finns de inget hemma som man e sugen på..
förvisso så har jag lite jobb att göra. men jag vet inte hur jag ska göra för att få de klart.. men de måste va klart snart med... men de löser sig nog  =D



sen så saknar jag en viss person med!!!! fan va jobbigt de e när man inte har samma möjligheter som man e van vid att ha!!

pussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0