STRESS
Datum: 2011-03-29 Tid: 15:54:54

Usch jag känner mig stressad som FAN.. okej jag kanske e stressad helt i onödan men såhär är det iaf. jag är i vecka 21 om ni har missat detta ;) heheh men det jobbiga är att vi har inte kommit på några namn och jag vill ha en massa gjort redan typ barnkammaren vill jag ha fixat men de går inte fören husvagnen e hemma o då ska de tömmas o byggas om så man kan börja måla o plocka in sakerna. vi har inte köpt någon vagn och så saknar vi lite andra saker med så som gåstol, babysitter, matstol o annat smått o gott :( usch va jobbigt de kan vara o stressa för sådana saker o inte få NÅGOT gjort :( ne om man skulle ta sig lite i kragen o ta fram lite av de första kläderna iaf?!?! hmm men jag har ingen byrå att ha kläderna i.. lurigt men jag får lösa de på något vis !!!!!






Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0