fredagsmyyyys
Datum: 2011-03-18 Tid: 20:24:49

nja rubriken stämmer ifs inte men kom inte på något bättre :P heheh i dag så har vi varit o hemtat barnen ;D alltid lika mysigt att få hem dem :D men i dag har de då inte hänt mycke, vi åt lite kvällsmat, kollade lite på tv sen åkte henrik för att hjälpa anders, sen blev de en god glass :D aldrig fel lixom :P hehhe sen satt dom o målade lite o jag kollade på ullared, nästan så man blir sugen på att åka dit ju :P sen så borstade vi lite tänder och nu kollar dom på askungen o jag väntar på att min gubbe ska komma tillbaka.

men i mon tror jag vi kommer få en rolig dag. vi tänkte nämligen släppa rambou en runda så han får springa av sig, sen ska vi göra en snögubbe med mössa o morotsnäsa. kan hända att de kommer bild på detta i mon. sen tänkte vi grilla lite korv med :D finns det något godare? grillad korv med bröd i smöyra. tror inte det så i mon inviger vi grillen för i år :D sen på kvällen tänkte vi skiva upp lite grönsaker o göra hemmagjord dipp och ha lite myskväll med barnen. så det får nog bli en familjefilm och mys på kvällen innan de ska sova, man har ju tyvärr inte så mycket tid med barnen som man skulle vilja :(

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0