fy på mig
Datum: 2011-01-14 Tid: 13:08:59

ne har jag varit jätte dålig på att uppdatera min blogg igen :( va trött jag kan bli på  mig :P heheh men iaf i måndags va jag hos mödra för första gången o de gick jätte bra.. ska inte dit förän den 27 o göra ett glykostest som ska se om jag kanske har graviditets socker men de e nog ingen fara med de.. mer orolig för den monnen jag ska göra testet efter som att jag inte får äta på 12 timmar innan testst ska utföras :( men jag överlever nog, sen så började jag skolan i måndags o de e jätte trevliga skolkamrater tyvärr har jag varit sjuk i tre dagar nu så jag har inte kunnat gå dit, vilket medförde en tur till VC i dag och tog massa tester o skit o de visade sig att jag inte e sjuk så sätt.. jag har lite torr hud o så men inget allvarligt så antagligen en virusinfektion, vi väntar dock svar på sköldköttel provet men de går nog bra det med :D



V10+1


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja fy på dig HAHA.

Hoppas att du börjar må lite bättre nu.

Kollar jämt på din blogg och Alex undrar så hur det är med dig. Han hälsar att det är kul att du ska ha en baby. Vi längtar efter att få träffa dig.

2011-01-16 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0