Redan onsdag!
Datum: 2011-04-27 Tid: 12:48:52

helt otroligt va fort denna veckan gått.. de e redan onsdag o jag tyckte nyss att de va helg, men de kan ju ha att göra med att henrik va ledig i måndags så de blir lite fel i veckoplaneringen för mig :P heheh men i går så gjorde jag iaf inte för mycket. åt typ hela tiden o så tog jag ner påskpyntet. o så gjorde jag nog sista soppan innan sommaren med. fick bli en gulach soppa eller hur de nu stavas :P men den blev jätte god så den har henrik med sig till jobbet i dag.. och i dag så har titti varit här för hon följde med anki ner hit :D trevligt inte så ofta man får träffa titti :D nehe nu ska jag nog sätta fart med lite middag till mig. börjar bli lite småhungrig, men de blir bara potatisbullar med lingon o stekt bacon :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0