orkar inte ...
Datum: 2010-10-19 Tid: 16:23:44

fan va trött jag är på allt.. framför allt så är jag grymt trött på alla jävla killar.. finns inte många seriösa.. jag vågar inte lite på någon längre.. alla är typ bara ute efter en sak :( så  man blir utnytjad gång på gång :( när fan ska man ha turen o hitta en normal kille.. som vill ha mig för den jag är o inte bara för jag råkar ha en fitta morr va arg jag blir asså.. jag vet inte vilka jag ska våga lita på.. först verkar dom jätte snälla o goa sen börjar deras verkliga sidor komma fram =( jag vill bara skriga gråta o skälla på alla just nu ju.. fattar inte varför killarna ska vara så jävla trevliga först så man faller för dem. sen så ser man mer o mer hur sexet kommer in i samtalen o de vill ha massa sex. allvarligt när växer killarna ifrån den biten o vara sexgalningar! de verkar ju inte som att de kommer ske. jag vet många som passerat en hög ålder o de e fortfarande sex som gäller.. när killarna är unga letar de efter tjejer som är något äldre sen när de kommer upp i hög ålder så börjar de söka sig ner i åldrarna.. varför ska de va så.. dom tappar hakorna på stränderna på sommaren o kan knappt hålla bananen i byxorna :( jag är trött på att folk ser mig som ett sexobjekt. jag är en människa med kännslor. ingen jävla barbara.. vill man ha någon o knulla så är det la bara o köpa en lösfitta eller ringa efter en hora.. men jag vill ha en kille som älskar mig. som ska kunna va utan sex en vecka utan att tappa humöret..



jaja nu ska jag bort till syrran.. ska ju vara barnvakt i dag :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

En vecka bara!? Min pajk var utan all sorts sexuell aktivitet i fyra månader utan problem. Det klarar normala killar =) hoppas du hittar en sån också, dom är sjukt sällsynta!

2010-10-19 @ 21:24:33
Postat av: delina

jo de e ju de jag vet.. men jag e bara glad om dom klarar sig igenom mensen ju :P heheh jo jag har lagt märke till hur sällsynta dom är tyvärr.. o sen om man all förmodan hittar en så e dom för gamla eller för unga :(

2010-10-19 @ 21:48:21
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om man har motsatt problem då ? :( att man själv vill mer än 2 ggr i månaden som han verkar nöjd med ..

2010-10-26 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0