hemma igen
Datum: 2010-10-05 Tid: 14:07:04

Ja som många vet så åkte jag till jönköping i går för jag skulle till sjukan i dag.. o så blev det med. varit där i tre timmar i dag. fan va segt.. först va de en hel hög med undersökningar för ögonen. sen efter det så va de dax att prata med hon som ska operera mig, så tog hon blodtrycket som låg på 125 genom 80 så de va kanon värden :D o förklarade ävan vad de e dom ska göra med mig... så fan va nervör jag är.. bestämde även tid med vilket blev den 27 oktober..... PANIK. så snart är jag nyopererad och sövd för första gången i mitt liv! och nu är man hemma med kycklingen i ugnen :D o sen ska man till sävsjö på skytte :D


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0