Du var mitt allt
Datum: 2010-10-22 Tid: 20:06:25

Livet är slut, vill inte leva så här.
Du var mitt allt, du va hela min värld. (Ett antal ggr).

Kärleken tog slut, orkar inte mer nu mellan mig och den jag älskar,
helt slut. Fan också jag hade allt man kan önska.
Ett gott råd, alla tjejer är lömska.
Dom ljuger om kärlek, dom vänder på sanningen,
nu har jag ingenting och här står man igen.
Har ingen att få krama, älska och pussa,
men mamma säger att det går många fler bussar.
Kärleken är bra, man kan älska, bli älskad,
Fejka och leka, som en player blir man stämplad.
Kärleken svalnar aldrig, det är ett löfte att lita på.
Fy fan vad jag älska dig, nu har du bevis också.
Lyssna till ditt inre, jag vet att jag finns där.
Du var mitt allt, jag kommer alltid vara kär.
Och sanningen är att jag va lycklig med dig,
en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig.

Livet är slut, vill inte leva så här.
Du var mitt allt, du va hela min värld. (Ett antal ggr)

Du visade mig med kärlek, men också riktigt ondhet.
Förhållande på låtsats, du tog det som en lek.
Fylld av hat och otrohet, betydde jag det minsta?
Är jag glömd för dig, är jag något du kommer minnas?
Du är ett avslutat kapitel, fan jag har vart modig.
Satsade på dig, fan jag hatar dig otroligt.
Du va så gullig, du va så snäll.
Men du ändrade din person, och sa upp dig som vän.
Ta kontakt igen?! - fan det kan du fetglömma.
Du har sagt så för alltid, din jävla subba!
Kunde gråta långa nätter, tänka på dig.
Du är inte den du var, och jag längtar efter dig.
Vi gjorde allt tillsammans men du blev en annan människa,
blev en annan person, inte den som jag älska.
Jag hatar dig slyna, jag ska pissa på din
grav tillsammans med min nya!

Livet är slut, vill inte leva så här.
Du var mitt allt, du va hela min värld. (ett antal ggr)

Försöker du sänka mig, och få mig att må skit dåligt?
Mitt hjärta var fullt av hopp, nu är det ihåligt.
Alla jävla minnen äter upp mig innifrån,
jag ber en bön till min gud, och fan jag vill här ifrån.
Finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid.
Var rik på kärlek, men nu så är jag fattig.
Förstår nu livet livets stora gåta, att hålla sig kvar,
men jag börjar att gråta tårar.
tänker på allt som har hänt och kommer hända.
Jag gav dig allt men du spotta på mitt hjärta,
stampade på mitt huvud, skrattar åt vad jag kände.
Slet min kropp i två delar, sen kallar du oss vänner?
Ångrar ingenting, för vi hade våra stunder.
När du inte fanns här så hittade jag dig i drömmen.
Vill inte glömma dig, men vill inte komma ihåg,
dagen då jag blev du, du och jag, vi blev två.


Minns ni denna underbara låt.. man känner ofta igen sig :(
denna låten berör verkligen mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0