Måndag hela dagen lång :P
Datum: 2010-11-15 Tid: 14:21:48

jaha då va de måndag igen o jag har haft de lite halvkul.. vaknade i natt av ett par fötter i ryggen och en sne säng :P hahah sen va de dax att få fram kläder till barnen :D men när jag öppna gardroben så va alla kläder blandade.. sen så åt jag lite när barnen o henrik hade åkt, blev havregrynsgröt vilket aldrig e fel. men magen va inte på min sida utan den såg till att gröten inte fick stanna där den skulle.. usch vill inte ha mat när de blir så men jag e ju HUNGRIG. sen städade jag upp ungarnas gadrob, när jag va klar blev de en ullaredskasse full med kläder som e för små till dem :P heheh sen städade jag skafferiet o kylen så nu e de iårdning på dom ställerna :D

ne nu ska jag se om de finns något att äta.... för de känns som jag e tom :( usch vill bara gråta ju...




puss o kram


Kommentarer
Postat av: Linda Sandström

Den där rätten ser jävligt god ut! Vad är det för recept? :D

2010-11-16 @ 03:00:51
Postat av: Anonym

potatis, purjolök, körsbärstomater, matgrädde, peppar, salt och prinskorv

2010-11-17 @ 07:58:16
Postat av: Linda

Mer exakt? ;) sida?

2010-11-18 @ 15:15:43
Postat av: delina

ne jag vet inte jag häller på måfå :P tar bara så de ser lagom ut :D

2010-11-19 @ 06:40:29
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej men vadå, ska stå i ugnen då bara eller? :P

2010-11-19 @ 22:16:08
Postat av: delina

nope i stekpannan.. bryn till allt förs sen så häller du i matgrädden o kryddorna :D o så låter du de sjuda en liten stund så de får värme o smak på såsen :D

2010-11-20 @ 18:42:12
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0