hej mitt vinterland...
Datum: 2010-11-24 Tid: 13:02:54

nu e snön här så det heter duga... så har man tur ligger det iaf kvar till helgen så man kan åka pulka med barnen. men snön för itne bara med sig bra saker.. de betyder att det blir kallt och halt, det är totalt livsfarligt ute nu.. tillomed rambo glider iväg på vissa ställen o jag druttla på ändan i dag med så detta e ju kanon :P heheh så får jag ett blåmärke på knäet så vet jag ju iaf varför denna gången :P

i går så satte jag upp lite julstjärnor o stakar :D så nu blir de lite julmys o så i dag ska vi till flisby med en soffa sen så i mon så ska vi till mamma med ett köksbord o så på fredag kommer barnen. sen så på lördag ska vi åka o bada med barnen o familjen sen så på söndag blir de bak o kanske upp o dansa runt granen :D

men nu funderar jag på att packa upp lite sen så ska man ju göra lite middag i dag med...



puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0