5 mars
Datum: 2010-03-05 Tid: 09:46:57

jaha i går så a jag mer eller mindre helt frisk :D jag kännde inte av något iaf o jag va ute o handlade nästan hela dagen :P hehe så nu har jag äntligen ett par nya byxor :D sen så fick jag min remiss till mina glasögon :D wiie så ska in den 22/3 o kolla synen igen sen en vecka senare lär jag ha mina glasögon :D kan ju inte bli annat än bra, så de e bara att hitta en modell som passar mig bra :D

sen så i gårkväll så satt jag lite lätt uttråkad här hemma så jag målade en liten bild på två olika lothusblommor :D


och om 5 dagar då händer det :D fy fan va skojj de ska bli :D vilka ska med mig ?!?!? av er som vet va de handlar om menar jag då..

nu hoppas jag att alla får en kanontrevlig helg :D jag tänkte nämligen ha de :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0