Nu blir jag orolig.. :P
Datum: 2010-07-24 Tid: 12:01:44



när jag kollar mina besökare va jag uppe i 18 för ett par dagar sedan men nu så dalar det som bara den :( jag har inte svikit er läsare utan jag har uppdaterat mig men ni glömmer visst bort mig :(
sen så känns de lite tråkigt.. de är sällan man får massa komentarer på det man skriver. som när jag frågar hur ni mår. aldrig att jag får svar på det. eller när jag har en åsikt så e de ingen som sätter sig i mot o kan ta upp en diskution! så kom igen nu... håll koll på bloggen, de kommer ofta nytt. beror på när de kommer upp lite i skallen jag vill ta up :P komentera mycker jag lovar att ni kommer få svar ganska snart på de ni skrev, om de va en fråga eller om de va ett påstående eller ett svar på en av mina frågor.

hoppas ni får en kanon lördag så får vi se om de kommer in mer i dag

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0