Jobb.. helg o MAAAAT
Datum: 2010-08-06 Tid: 01:34:30

jaha nu e de bara en vecka kvar att jobba.. sen så vet jag inte va jag ska göra. men ifs så hoppas jag på att man får jobba vidare där :D
hmm ja va ska man skriva om dagen ? jag vaknade sent i dag.. gick upp lite halvdöd o rökade sen så pratade jag med systerryster o så rullade jag upp lite cigg sen bar de av till jobbet :D så pratade jag med kent en sväng i telefonen angående ett litet projekt jag kanske ska starta igång :D o så pratade jag med Bamse.. sen när jag slutade så ringde stefan o frågade om han skulle köra hem mig :D o de tackade jag ju inte nej till :D sen kom jag hem o satte mig o pratade med lite kompisar på nätet! lika givande varje gång,,
sen så gick jag in på min gamla nogg sida o där va de någon martin som skrivit i januari till mig, hmm funderar på varför han skrev där o inte i ett mess eller på msn ?!?!?! men men så kan de va.. o nu e jag ganska trött o funderar allvarligt på att krypa ner under täcket o gå in i drömmarnas land ;) vem vet kanske drömmer om DIG hehe... i mon så blir de taco kväll här hemma :D mumma.. sen så ska vi antagligen till tina o per på lördag o söndag ska jag SOOOOOOVA :D



natti gotti nu
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0