fredagkvälllördagosöndag
Datum: 2009-05-31 Tid: 08:59:13

hejsan hur e de med alla efter helgens bravader ?

jag mår helt okej och hade ganska kul igår :D vi kom isäng ganska sent jag o linda men efter tre timmar va jag i full gång men hon behövde sova iaf 4 timmar till så jag stack ut en runda och så köpte jag lite nybakat bröd ses så gick jag hem till linda igen o så stack vi till olssons :D jag hittade ett linna o en klänning. JÄTTE FINA..
sen tog vi oss ner till marknaden där de va massa folk men jag köpt bara lite godis där...
o så va de en runda till A6 med o kollade kläder där med.. sen efter de va de hem, äta, glo lite på tv o sen däcka vid datan klockan 22.00 hhehe

men nu hinnar jag inte prata mer för jag ska göra kaffe på sängen till mamma o sen så ska vi åka till mormor vid halv tolv



ha en super södag

kram o puss alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0