så sant så
Datum: 2009-02-21 Tid: 23:32:38

jag satt o diskuterade med kent igår om en komentar som läkare ALLTID säger. jag var ju inlagd som ni kanske vet, och de sa åt mig att sluta röka, men med handen på hjärtat hur många av er som röker har varit inne på sjukhuset har inte blivit åtsagda att sluta röka? allvarligt kommer du in med ont i stortån så tro fan att du ska sluta att röka :S det funkar ju inte så men de funkar ju inte så, allvarligt tror dom att de slutar göra ont i tån om du slutar att röka, visst nu va de hjärtat jag hade ont i och då bör man ju inte röka... men jag har kommit in med lite av varje o ALLTID så ska jag sluta röka, de kvittar jag tror läkarna har de inprogramerat att säga de till alla, kommer du in med en öroninflamation så frågar dom:

-röker du
-ja
-det borde du sluta med, det är inte bra för dig
-nej jag vet men jag ska sluta

men vemfan har inte sagt de?  fråga istället nästa gång om det nu är öronen tex: slutar det göra ont i öronen då ?

ta detta med er..

hoppas ni har en toppen lördag

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0