5 december
Datum: 2009-12-05 Tid: 22:53:00

i dag e de bara 4 dagar kvar till jag fyller 20 :D sen e man vuxen för då e en kvinnas hjärna fullt utveklad hehe så nu stannar jag i allt :P de boir inte bättre än såhär sorry.. :P ne meni statistiken e man klar när man e 20 som kvinna så nu får jag mogna till som en 90 åring på 4 dagar hahah ne skämt osido. i dag e jag jätte trött vet inte varför men jag e de. jaha till va man gjort, jag åkte ju till johan i går.. vi hade kanontrevligt, vi gjorde oss loite tacos o kollade på höstlegender, sen i dag så käkade vi lite frukost sen så drog vi ner till emelie o per och så fick jag träffa hans dotter alma :D fan vilken go unge de va. hon bsade på med mig som bara den s+å satt vi o diskuterade va man ville ha i jul o då kläckte ungen, jag ska önska mig dig i julklapp.. ganska sött tycker jag allt. man kan ju inte annat än älska barn ju :D ne sen så busade vi vidare och så körde dom upp mig till station och så ville hon att jag ska hälsa på mer gånger. sen så kramade hon om mig o jag traskade på tåget och då vinkade hon till mig jätte glatt sen satt hon visst o pratade om mig ett tag. så jag gjorde nog lite intryck :D så jag får se när jag träffat gosungen igen :D

nu till de nya i bloggen. i varje inlägg kommer jag ha med ett filmsitat o jag vill att ni gissar vilken film de e jag söker :D svaret kommer i nästa dags blogg inlägg. så nu till sitatet :


"glöm inte: Jag är bara en flicka, som står framför en pojke och ber honom att älska mig."

puss o kram



och glöm inte o gratta mig på onsdag :P hahah

Kommentarer
Postat av: Tessie

Julia Roberts till Hugh Grant i Notting Hill

2009-12-06 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0