1 december
Datum: 2009-12-01 Tid: 16:09:26



jaha då va det den första dagen i december i dag :D hehe så vill bara säga GRATTIS RAMBOU som fyller hela 4 år i dag vilket har firats med bacon röra till hans ära heheh annars händer de inte så mkt.. jag håller på att stickar en mössa nu mera med medan jag kollar på filmer jag redan sätt flera ggr så jag kan dem utantill :P heheh då passar de bra att sticka lite med. annars så e de ganska lugnt,, fick reda på att en kompis ska operaras denna veckan :( jag hoppas VERKLIGEN ATT DE GÅR BRA !!!! men hon lovade att höra av sig på lördag o tala om hur hon mår :D sen så e de bara 8 dagar kvar tills jag ska till bolaget (A) HAHA ne men jag e ju 20 då så man måste dit o handla lite gott.. o jag vet exakt va de kommer bli :D



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0