praderwillisyndrom,vattenskalle,kolpudding,skåne
Datum: 2009-04-18 Tid: 12:18:08

i dag e de en vecka sedan jag kom hem från min älskling :( saknar han jätte mycke men va ska man göra.. vi kanske ses snart för han har en kurs i nässjö han ska gå på :D o har han då tid så skulle han hälsa på mig med :D

sen lovade jag att skriva va jag gjorde i skåne, de va inte så mkt men en del va det, vi var o handlade 4 dagar på en vecka.. man glömmer ju hälften varge gång.. o ena dagen köpte vi en bollslunga till rambo så man kunde kansta bollarna mycket längre :D vilket rambo tyckte va kul, sen så va rambo lös hela tiden där nere, ända gången han hade koppel va om han va själv ute.
sen en dag åkte vill till carina o fredrik o hälsade på :D treeeevligt heheh men annars gjorde vi inte så mycket. man behöver inte göra något hela tiden ju. bara att man vet att man är i samma hushåll räker bra för mig :D


sen så har min profilkurs börjat med o fy fan va spännande det är.. men de går ju fort fram. så vi ska läsa ut en bok på mindre än en vecka... till torsdag ska den va klar. sen så får man reda på en massa sjukdommar tex Prader willi syndrom som är en sjudom som gör att du ALDRIG  blir mätt tänk va hämskt.. eller vatten skalle som innebär att du har vatten imällan hjärnhalverna o behandlar man inte de så svlnar hela huvudet upp :(

VATTENSKALLE



Prader willi syndrom




men nu ska jag snart äta mat Kol pudding :D sen så ska jag till mormor o morfar :D

Kommentarer
Postat av: Kevin

MOOBS

2010-12-03 @ 05:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0