SKÅÅÅNE
Datum: 2008-10-06 Tid: 00:34:47

ja i helgen va man i skåne igen, åkte ner i torsdags för jag o kent behöde prata igenom en massa och så va de täling i lördags med, men vi börjar från början,

torsdag.


först på dagen va jag med björn en stund, eller snarare hela jävla dagen, sen så kom kent upp o hämtade mig :D och så åkte man 30 mil på kvällen så  när vi va framme va det att gå o lägga sig,

fredag.


vi vaknade vid 8 på morgonen om inte tidigare och så duschade vi o lite så, sen så åkte vi o handlade mat som vi skulle ha på kvällen o fram tills söndagen, sen tog vi de ganska så lugnt, vi pratade en del o så sen på kvällen blev de tacos :D
mumma



Lördag.


så va vi på tävling hela dagen,


 vi kom på 10de placering så vi tar oss uppot

sen på kvällen åt vi ostbricka jag o kent.

söndag.

så blev de ganska lugnt, satt mäst o pratade.. men vi hade det trevligt så nu väntar man på nästa resa ner till skåne

men nu ropar kudden så natti på er

kyss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gör inget dumt nu !!!

2008-10-08 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0