akuten
Datum: 2008-10-22 Tid: 11:29:23



natten till måndagen så hamnade jag på akuten och fck vara där i ca 8 timmar.. faaaan va de e surt. man misstänkte att min blindtarm hade pajat sönder så jag blev undersökt och tog en jävla massa prover och bloodtrycket o pulsen. när jag låg inne på rummet så somnade jag till en liten stund, jag hade så ont att jag inte kunde röra mig så jag vaknade hela tiden för jag rörde mig i sömen.

sen så kom de fram vad för fel det var på mig, jag hade en förstoppning som satt vid blindtarmen, så nu harjag fått laxeringsmedel som jag ska äta och kan itne vara i skolan :( jag springer på dass var femte minut så de e inte lönt att gå dit :( men men det får gå ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0