kompitens utbildning
Datum: 2011-05-03 Tid: 07:17:42

ja som överskriften säger så är det komputensutbildning på dagis dessutom :P så i dag ska dagis vara stängt vilket gör att jag har barnen hemma.. jag tänkte jag ska sätta på en film till barnen sen så blir de lite frukost o så. ganska lugnt i dag va det planerat men ändå så de får hitta på lite. kan hända att det bli tv spel lite sen med :P o så igår så va jag på mödra o lyssnade på bebisen hjärta :D och så var det blodprov med. sen så vägde jag mig med o jag har inte gått upp ett gram sedan vecka nio :D så jag har gått ner i vikt och bebisen har fyllt ut det igen :P heheh nehepp nu måste jag ta hand om vilddjuren :P

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0