vår duktig :D
Datum: 2011-03-02 Tid: 15:50:55


nu så börjar man äntligen skymta våren lite :D de e plusgrader o solen skiner på mig i dag så de är riktigt skönt att gå ut lite :D så kan vi ta o tala om va jag o sannisen har gjort i dag o i går. :P

igår så satte vi igång och fick upp nya gardiner och bort med allt julpynt :D inte helt fel :P de va lixom dax, första mars o allt kanske är lite väl länge o ha uppe julpyntet men men bättre sent än aldrig eller vad säger man :P heheh sen så tog vi o slängde ut massa blommor som va döda och planterade om ett par som behövde lite mer jord :P sen när henrik kom hem så fick han damsuga lite för de va blommblad överallt :P heheh o när han hade gjort de så åkte vi o hämtade ut mitt paket med alla kläder jag beställt :P sen bar de av upp till anki o anders :D där satt vi o tog lite kaffe eller vi o vi henrik tog kaffe jag e sanne skippade det :P

sen så idag så har vi vikt typ 4 veckors tvätt. städat barnens gadrober och linneskåpet och jag upptäckte att vi hade jätte många fina gardiner :P heheh de hade varit bra att veta igår när man skulle ha upp lite nytt :P men får la byta till dessa till sommaren :P hehe

ne nu ska jag ta o rummla ut o få stopp på blödandet för nu när jag satt här o skrev så busade jag lite med nuzzan i hon rev av fingret ser de ut som med tanke på allt blod :P men så farligt e de nog inte med o0m man ska skölja av de o lite så hehe :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0