2011
Datum: 2011-01-01 Tid: 12:48:09

jaha nu så e de nytt år igen.. värst va tiden går fort ibland. ja jag är 8veckor +2 gången nu o jag mår inte bra för fem öre.. maten kommer upp lika fort den kommit ner :P mysigt va :P så natten har varit lite jobbig. haft ont i magen o mått illa i natt så årkade inte följa med ut o kolla på fyrverkerierna o morgonen så åt jag frulle o fem minuter senare så va den ute igen :( men vilket fall som så uppskattade barnen raketerna i går o tyckte de va jätte kul, dom orkade hålla sig vakna till 12 slaget. de e inte dåligt. jag hade lite svårare med att hålla mig vaken :P

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

Japp det vet jag... Du pratade i nattmössan inatt tycker jag :P Sen så somnade du lika fort igen :P Men jag älskar dig! <3

2011-01-01 @ 14:20:11
URL: http://sannestenander.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0