fy på mig
Datum: 2010-09-22 Tid: 22:51:00

ja jag vet jag är kass på att uppdatera :P men jag har en anledning till detta :P jag har nämligen haft jätte mkt o göra, i lördags åkte jag till mamma o då umgicks jag med Linda, sen på söndagen åkte jag till Emelie o grattade henne på den stora 20års dagen :D  sen åkte jag hem o hann inte riktigt med att rösta :(  menmen så kan de vara ibland. sedan på måndagen hade jag ju tvättningen o så va jag uppe hos anki o anders o kollade på lite mer barnkläder som jag ska ha :D fan nu längtar man ännu mer efter att få barn än va man gjorde innan :P sen så i går så sov jag till ett sen så va de städning, diskning sen kom mamma så gick vi till erikshjälpen o till butik prylen, sen följde jag med mamma hem o nu så e jag hos mamma. i dag så blev de att man va iväg o handlade lite.. mamma behövde lite saker så :D
o nu e klockan mkt o jag har typ bara kollat lite på tv i kväll :P


Här blåser födelsedags barnet ut ljusen på tårtorna :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0