Underbara söndag :D
Datum: 2010-10-17 Tid: 23:17:10

haft en kanondag i dag :D vaknade en timme innan klockan ringde o va jätte pigg :D så jag tog de lugnt o packade ner mina badsaker o åt frulle o lite så :D sen vid 11 gick jag ner till henrik o så bar det av till sävsjö :D så va de dax för att bada med henrik o hans två barn :D tindra var helfest vid mig.. elliot va inte lika fest så  men han verkade gilla mig ändå :D så vi hade jätte kul :D sen så träffade jag på Linda, hugo o inez med :D dom va ju där o badade med :D sen så skulle vi hem men på vägen så hoppade vi in på värdshuset o åt lite god mat :D sen när jag kom hem så kollade jag på en film... o somnade ifrån den :P heheh men de va skönt o sova lite.. sov lite oroligt i natt nämligen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0