om knappt en vecka :P
Datum: 2010-11-30 Tid: 18:28:28


sötra bilder på mig o älsk efter en hel dag med bus :D (tryck på bilderna för förstoring)

jaha nu har jag varit taskig på att uppdatera mig igen :P heh så de e la dax att slänga in ett inlägg helgen var fullbokad o nu så har vi hunnit med att baka, dansa runt granen, bada o MASSA lek både inne o ute.. sen så blev de måndag o tillbaks till verkligheten :P man tar de lite lugnt o så när veckorna kommer efter som de e dagis o jobb på vardagarna...

sen så i helgen så ska jag på bröllop, o så kommer sannisen hit sen så ska vi till ullared på söndag sen så e de kalas hos anki på måndag o torsdag e de kalas här hemma :P haha fullt upp hela tiden. för sen kommer ju barnen igen så har man en full vecka med dem :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0