helgen
Datum: 2010-11-08 Tid: 08:34:00

ja i fredags så kom henke o hemtade mig hemma hos anki o anders :D så åkte vi hem o så gjorde jag lite mat o så :D men klockan va ju ganska mkt så vi kollade lite på tv sen så gick vi och la oss för vi va jätte trötta.. sen så på lördagen så satte vi fart med att kratta löv o lite så sen så skulle vi ut med rambou så han fick springa av sig lite :D efter de åkte vi till sävsjö för att handla lite men swom vanligt kommer vi hem med massa kassar :P heheh
sen så satte jag igång med en äppelpaj o så dukade jag fram o så när vi kom hem för vi skulle ha syster med familj på fika o så följde sanne med :D sen efter vi haft en kanon trevlig fika så åkte som hem till sig o jag startade med middagen :D så jag hackade grönsakerna o henrik stekte färsen sen va de tacos :D mumms :D efter att vi ätit så skulle henrik ha godis så vi åkte upp till affären o köpte nästan ett kilo godis :P sen kollade vi lite film innan vi skulle sova.. sen på söndagen så städade vi en massa. sen skulle vi till jönköping med så då fick sannisen lifta med oss men innan vi åkte så va vi ute med rambou o måns, anki, elina o sanne. så att måns o rambou fick springa av sig lite.. sedan så körde vi hem anki, elina o måns sen så skulle vi bara hem o hämta panten o lite så sen åkte vi till jönköpng o handla jätte mkt.. så jag fick hem färg så jag håller på att måla om sovrummet med de kommer aldrig att räcka med färgen :S så vi kommer få köpa mer laxrosa :P heheh sen i dag så åkte henrik till jobber vid sex o då gick jag upp o började slipa o maskera :P o nu håller jag på att måla :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Hur går målningen blir det fint.

2010-11-15 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0