olycka
Datum: 2010-05-18 Tid: 15:56:30

i dag så hörde jag ambulansen tjuta förbi här o jag trodde det va anders de hade hänt något :( men jag ringde o anki sov. men de va inge fel på dem så får jag reda på istället att de va ulf som vurpat med motorcycklen.. men han va la bara lite lätt omskakad.. så de ska inte varit någon fara..



hmm sen så har jag varit på loppis i dag med :D jätte trevligt.. alltid lika kul att treffa sina loppisvänner :P heheh men jag hittade en snygg skjorta :D en vit med blå ränder :D o den va jätte skön :D sen ett sätt med koppar o tefat till.. o så en till kakburk o så fick jag tag på ett nattusbord med :D

o just nu så lagar jag mar.. spenat, potatis o snitzel :D ska bli så gott.. jag älskar ju spenat :D

sen så  i helgen så ska sannisen komma hit :D men jag vert inte om hon kommer tycka att de e kul för jag måste hålla på att städa.. men men de får la gå ändå :D


sen så har jag klippt mig med :D kolla hur snyggt de blev :D



puss o kram
Delina

Kommentarer
Postat av: Tessie

hoppas att du börjar blogga mer snart. Var jobbar du någonstans till exempel? Berätta mer om ditt nya liv!

2010-05-20 @ 01:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0