underbara tisdag
Datum: 2010-06-29 Tid: 22:19:01

dagen började med att jag trodde jag försovt mig vid 6 :P hehe och klockan stod på åttaså jag somnade om och försjönk mig i drömmarnas land :D sen så vaknar jag av att min mobil ringer då de e mitt jobb som ringer o undrar om jag kan jobba.. nyvaken som man va så tacka man ja o satta fart.. en timme efter jag fick samtalet va jag på jobbet o min dag började :D så grymt underbart.. i dag va min första dag som jag jobbade på egen hand :D så man kan få en hyffsad lön den 27 o en kanonlön som de ser ut nu månaden där på :D så jag e tacksam för alla jobbtillfällen jag få :D o har man tur kanske man kan få jobbet till hösten "hoppas hoppas hoppas" :P

sen så vet jag att det blir jobba i mon med.. o på söndag.. men jag kan bli inringd fler gånger än det :P heheh så jag vet de vecka 29 jobbar jag 7 dagar på en vecka :P heheh Katching $



Puss o kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0