usch va jag e dålig...
Datum: 2010-07-08 Tid: 11:25:55

...på att uppdatera med långa inlägg :P heheh men jag vet inte hur jag skulle kunna få ändring på det :P heheh
men i dag så är det torsdag o jag har en jobbig dag i dag.. har en kännsla jag inte borde ha! hur e de med er då?? allverligt jag vill veta så komentera!



i går så kom stefan hit en sväng o skulle bara ta en cigg, sen så åkte vi o badade :D premiärdopp för min del :D äntligen någon som offrade sig för att jag skulle få bada lite :P hahah sen efter badet åkte vi hem till honom en stund o kollade lite på tv o så mös jag med hans täcke så jag kunde bli lite varm ;) så jag va inte hemma föräns vi ett i natt. fan jag e inte klok, ganska skönt att jobbet inte ringt in mig i dag för då hade jag la varit död i dag :P hahah



men i dag blir det bara att ta de lugnt, fundera över den kännslan jag har som jag vill bli av med, kanske träffa en kompis med jag v et inte vad jag vill göra men något ska man alltid kunna hitta på :D men nu så tänkte jag faktist ta mig en glass o njuta lite av sen får man se... hör av er om ni e sugna på att träffa mig ;)

puss o kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0