Torsdags handling :D
Datum: 2010-07-29 Tid: 13:40:16

i dag så ska jag o mamma ner till jönköping o handla :D vi ska ha hem lite mat o så ska mamma köpa en damsugare o jag ska ha en nosgrimma till rambou :D kommer bli trevligt.. så nu ska hundarna bara ut sen så ska jag o mamma ge oss av ner mot staden :P hahah sen så klippte sanne mitt hår igår :D blev ganska bra :D mamma fick fixa till lite av det men de va kanon för att va första gången man klipper hår :D fan va jag lägger sådant i nybörjares händer. för två månadersedan så va de ju gina som fick de uppdraget. o de va första gången för henne med :P så nu har man tagit den oskulden från två stycken... mohahah :P men jag ska ta lite kort på håret o på grimman rambpu ska få.. så kommer det in lite senare i kväll eller i mon..


en sådan e de jag ska köpa till honom :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha japp min oskuld är borta :P Men oj vad svårt det var att klippa hår... Jag har bara klippt min egna lugg när den blivit för lång :P



En sådan grimma har Charlie för att han inte ska dra när man går med honom, men när man kommit en bit så sätter han sig ner och vägrar gå mer :/ Då måste man ta bort den och då börjar han dra igen :S Jävla hund, att han inte kan lära sig någon gång. Ibland så går han inte alls med grimman :S

2010-07-30 @ 17:54:43
URL: http://sannestenander.blogg.se/
Postat av: Sanne

Haha japp min oskuld är borta :P Men oj vad svårt det var att klippa hår... Jag har bara klippt min egna lugg när den blivit för lång :P



En sådan grimma har Charlie för att han inte ska dra när man går med honom, men när man kommit en bit så sätter han sig ner och vägrar gå mer :/ Då måste man ta bort den och då börjar han dra igen :S Jävla hund, att han inte kan lära sig någon gång. Ibland så går han inte alls med grimman :S

2010-07-30 @ 17:55:09
URL: http://sannestenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0