Söndags ångerst?
Datum: 2010-07-25 Tid: 11:51:56



de e något jag inte har :P heheh jag satt o drack fanta i natt o åt marabou :D så jag va så ducktig :D sen vill jag bara se om de e någon mer än jag som noterar att vårat år har börjat vända sig totalt. vi fick vinter sen sommar våren skippade vi i år. o nu är det slutet på juli o nu så börjar hösten storma in. fy fan va jag sovt dåligt i natt de har blåst o regnat så jag trodde hela huset antingen skulle flyga eller flyta iväg.. usch o så har jag frusit i natt med. nu vill jag ha mitt egna täcka som är så varmt och skönt :D

har ni sovit gott i natt?

jag vet att jag saknade sällskap som kunde hållt mig varm i natt iaf :P heheh tänk en mans varma armar om än under täcket o så känner man hur han andas än i nacken.. underbart :D

klapp på skinkan och blöt puss på kinden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0