MORR VA ARG JAG BLIR
Datum: 2010-07-29 Tid: 23:54:29

asså vissa människor pallar man inte med! åh va dom kan reta upp mig ! han kan va så ............... irriterande! att de ska va så jävla svårt att prata om problem. varför inte bara säga, Du kan du inte ge mig lite uppmäsrkamhet nu. eller jag tycker inte det är okej att du gör på detta viset! asså så svårt kan de ju inte va ! o de värsta e att va svartsjuk. de va ju förfan han som gjorde slut men de e visst bara jag som går vidare!


förlåt emelie jag vet att du hatar denna bilden ! men den som förklarar bäst hur jag känner just nu !

inte meningen att va så sur men så e de i kväll men de lär snart gå över :D

puss o  kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

men Delina... han lär aldrig gå vidare det är bara att inse men jag tkr du ska ta och skita i honom. Det var ju ändå han som gjorde slut. Men det är svårt det vet ja.



Den där bilden gillade jag, den var häftig :P

2010-07-30 @ 17:57:17
URL: http://sannestenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0