Lördag kväll
Datum: 2010-07-19 Tid: 09:50:54

ja i lördags kväll så fick jag o mamma ett ryck så vi gick ut på krogen en runda :D o så följde fia med :D så grymt roligt. så vi satt där o drack lite gott o pratade o hade jätte trevligt.. o så hittade jag lite ögon godis som jag kollade in o han kollade en aning på mig med :D sen så satte de sig vid bordet brevid o snart va de vid samma bord som oss :D så de va två danskar. o gud va trevliga. så vi pratade på o jag försökte lära mig danska. jag vågar inte äns tänka på hur jag såg ut när jag försökte få ut alla orden HAHAH men några ord satte sig allt :D Så som tømmermænd :P o de betyder baksmälla hahah.. så nu har han o jag kontakt via telefon och msn.. såååå trevligt. visst det blir på lite olika språk ibland för att vi ska få i hop de :D men de funkar..




Puss o kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0