Lördag i dag :D
Datum: 2010-07-31 Tid: 14:27:25

jaha dagen började med en skål med fil ;P visst är jag nyttig :D sen har de varit ganska så lugnt i dag :D skönt skönt.. men nu ska jag tala om lite saker :D ska vi se :D jag har varit o köpt mig en damsugare.. ÄNTLIGEN. sen så köpte jag nya sängkläder till min säng. men jag ska ner o köpa underlakan med :D men fan va dyrt det är när man har ett stort täcke! så dom sängkläderna kostade lika mkt som min damsugare :P heheh

så detta blev de

sen nu i dag så va vi ute o rökte.. då kom rambou o lukas ut :S o så kom grannen med sina hundar så självklart så smet våra hundar ner till dem. blir så arg när de smiter! så de va bara att sätta fart efter dem o jag fick tag på rambou o mamma tog lukas! o rambou hade inget koppel på sig så jag fick ta honom i nacken o gå upp med honom.. så han gnydde o hade sig men de kanske gör så han lär sig att inte smita!

sen nu i eftermiddag kommer fia hit :D de ska bli roligt :D så ska vi ha lite filmkväll o så ;D myyyyys



puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0