*Livet*
Datum: 2010-07-20 Tid: 13:23:32



Livet är inte meninen att det ska vara lätt,
det är alltid något som ska gå snätt.
Mitt hjärta orkar snart inte mer smärta,
det får ingen tid att läka.

Ett stort hål växer inom mig,
och jag vill bara skrika.
Smärtan gör så jag vill sjunka genom jorden,
bara tyna bort.

Just nu är det inte mycket som håller mig vid liv,
men jag önskar att det bara skulle ta slut.
Bara så jag slipper smärtan.

Tänk om något bra skulle inträffa mig,
inte bara massa jävulstyg.
Jag önskar jag kunde få leva som vanligt folk,
men der är i praktiskt taget omöjligt för en som mig.

Därför jag nu tar slut på mitt liv.

Farväl!

Skriven den 26/4-10

//delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0