28 januari
Datum: 2010-01-28 Tid: 12:11:08



jaha va ska man skriva i dag.. hmm ja till helgen kommer jag antagligen hem... så ni som saknar mig kan ju alltid höra av er i helgen om ni vill ses... när jag kommer hem så ska jag ner till fotobutiken o skriva ut lite korto på söndag ska jag träffa emelie.. sen så ska jag till ikea o köpa ramar för jag ska göra en fotovägg :D..  sen så har jag antagligen gått o blivit lactos intollorant.. :( magen protesterar så fort jag fr i mig mjölkprodukter :( hmm ja vad e de mer som e nytt. nja de e la inte jätte mycke... känns lite surt att man inte får ngra komentarer längre.. känns nästan som de inte e lönt att skriva blogg när folk inte komenterar.. men men skulle va kul om ni hör av er om ni vill ses nästa vecka :D

sen så ska jag börja på min andra halsduk :D och så blir de kanske en mössa med :D

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0