13 januari
Datum: 2010-01-13 Tid: 12:21:36

vill bara säga sorry tessie att jag inte skrivit något på länge men jag har inte varit hemma men du ska veta de känns skönt att ha någon som läser bloggen :D

jaha va har hänt än så länge iår.. hmm ja jag har blivit ledsen på två personer. jag har redan hunnit med att resa litei sverige.. jag har fått en intervju jag ska gå på i hopp om arbete :D hmm ja va e de mer jag gjort :P jag har köpt en namnskylt till rambous halsband :D s om han springer bort kan folk ringa mig :D men jag har nog inte gjort jätte stora saker,, jo just de trodde jag va gravid ett tag för roliga veckan va sen men tack o lov så fick jag min mens :D vilken lättnad.. ne nu ska jag käka lite har inte gjort de än i dag..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0