gårdagen
Datum: 2010-08-18 Tid: 01:04:31

hej alla glada, och ledsna med för den delen. tyvärr så finns det inte mkt att skriva om.. i går hade jag full tupp dock, först så slängde jag i en maskin tvätt.. sen en promenad med rambou o sen handlade jag lite socker o äpplen. när jag sedan kom hem så tog jag fram en bunke o satte igång en deg för att gäsa. sen när de va gjort så gick jag ner o pratade med uffe om att skriva om mitt kontrakt på lägenheten. för att se om man kanske kan få ner månadskostnaden. o har man tur så kanske de blir billigare. :D sen bytte jag i maskinerna o så gick jag upp o bakade ut mina vetelängder, sen efter dom va klara va de dax att byta i maskinen igen . sen så höll jag på att vika en tvätt o lite smått så gjorde jag lite mat. ungsgrillad kyckling med ris o brunsås som va kanongott :D sen slängde jag in sista maskinen i torktumlaren o gick bort till anki o anders :D så va jag där till ganska sent. sen när jag kom hem va maskinen inte torr så fick köra om den o sitta uppe.. men de va inga större problem. sen hemtade jag upp den vid halv två på natten så slängde jag ut den i soffan sen gick jag o la mig. ja de va vad jag gjorde i går. så i dag va jag en sväng på erikshjälpen på dan o kollade lite :D treeevligt. så har jag varit hos anki o anders.. sen inte mtk mer o nu så börjar sängen locka mig.. så god natt alla sötnosar dör ute ;)

love yaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0