AAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGG
Datum: 2010-08-04 Tid: 22:16:10

morr va arg jag är nu.. eller snarare besviken! hade planerat en trevlig helg o nu fick jag reda på att de inte blir något denna helgen ! jag hatar när de blir såhär! känns som allt jag planerar o vill bara blir fel. fattar inte vad de e med mig! jag måste drappats av en förbannelse! ska fan stå fast vid de till den dagen jag har en bevisad motsats! för jag har otur i ALLT,, i kärlek, i spel, vänskap.. o dessutom så slår jag mig HELA tiden! nu har jag ett maffigt vlåmärke på armen! :( inte roligt, bara för jag slog mig lite på en dörr i dag på jobbet!



man börjar ju fundera på när de ska vända o man får lite tur i livet.. fudnerar skarpt på att sticka utomlands o jobba lite! eller flytta hop med en kompis eller vad som.. något som ändrar min vardag!



jaha va ska ni hitta på i helgen då ? en annan fick ju ställa in de så nu ska jag o mamma äta tacos på fredag ! bara för att få in lite av det fästliga i vardagen.. känns som man går i något rutsysem man måste följa :S grymt irriterande..


hoppas nu får en kanon kväll.. eller ne föresten.. ni boder få känna på hur jag har de bara för en kväll!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0