uppdatering
Datum: 2009-09-29 Tid: 10:23:12

sorry nu har jag inte uppdaterat på över en vecka.... fy mig..
men okej hör kör vi..

förra veckan så hjälpte vi min bror att städa hans hus...

i tisdag så började vi fixa i köket. slipade till det o så.

sen i onsdags målade vi om det. bilderna kommer längre ner på de..
sen så fixade jag mitt rum o onsdas med.. blev kanon bra men ser golvet igen hehehe.. så ett nytt databord o en hylanårdning :D

i torsdag va jag hos mormor o morfar. så fick jag tillbaka mitt modem o s å va vi o handlade :D

på fredagen så va jag på arbetsförmedlinen efter de så hängde jag med Tony till biltema o handlade sen så åkte vi hem till mig o tog en fika :D sen kom annelie på eftermiddagen o skulle va här en hel helg...

lördagen så taggar ann-sofie mig så vi går ut på kvällen.. fan va kul vi hade.. surt på centrum men vi hade kul iaf.. när vi skulle hem så trampade jag i ett jäla hål o slogt halvt ihjäl mig hahah sen skulle jag o fia åka bak i en skåpbil o vi la oss till rätta sen flamsade vi hela vägen hem, så när jag va hemma så kom tony o hemtade mig så kom jag inte hem föräns på söndagen vilket jag typ sov bort halva dan när jag kom hem haha... va även ute på söndagen o fotade lite....

sen så igår så ringde emelie mig då frågade hon om jag ville basta lite o så.. o de tackar man ju inte nej till... så när vi bastat så bränner jag sönder min hand :( men så kan de gå.. de blev en massa skit som  man öste på.. hahha sen fixade vi mina naglar o dom blev jätte fina :D

o i dag ska jag o fia ut o ta en fika på a6 sen vet jag inte va dagen erbjuder :D så vill jag bara säga en sak

GRATTIS EMELIE O SIMON PÅ 3ÅRS DAGEN....


foton från veckan som varit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0