torsdag
Datum: 2009-09-11 Tid: 02:54:32

i daghar jag bara gjort bra saker tror jag :P först va jag på massage i 45 min.. SKÖÖÖNT sen så komlinda o mötte mig så skulle jag o hon gå en sväng o gick i 7 timmar hahah lite lagom :P eller va tycker ni? men de va ganska skönt... jag har druckigt som en vet i fan vad men mkt drack jag iaf.. heheh... de va 2 liter på 7 timmar.... sen kom jag hem vid 10 o satte mig lite vid datan... kollade på dagens idol.. massade ju de efter som jag va ute o gick :P heheh ... sen nu i kväll ha rjag sökt ett jobb iegn :D bara o hoppas på att man får de.. de va ifs inte mig dom sökte men va fan... söka kan man ju för de.. men de ville ha en med erfarenhet inom området o de har tyvärr inte jag, sen va de bra om du va man. o de a jag inte senast jag kollade innanför kläderna :P hahha men ändå... jag skrev på ett sådant sätt att de lät bra... så nu hoppas jag bara... va helt ärlig men bara o hoppas på en intervju... sen får man se om man kanske kan få jobbet :D

ne nu ska jag sova

god natt
puss o kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0