lördag
Datum: 2009-09-19 Tid: 22:24:38

ne nu va de längesedan man uppdaterade o de e dax igen hehe :P ja va ska man börja.. jo först kan jag gratta frida till sin dotter :D kanon söt liten tjej :D sen e de ju emelies o gimmys födelsedag i dag med :D grattis till dem,
ja sen har jag börjat målaigen.. ska ta o fixa lite bilder :D så ni får se hur ducktig jag e :P heheh hmm ja ne jag vet inte va jag ska skriva riktigt.. känner för att dra ut i kväll men vet inte... jag har lite tråkigt.. jaja jag ska ta lite kort så ni ska få se mina bilder :D

Kommentarer
Postat av: Martin Rosberg

Bra jobbat vännen !

2009-09-19 @ 23:22:20
Postat av: Frida

tack så mycket! =) fint du målar! man ser verkligen att det är din mamma o gimmy på bilderna.

2009-09-20 @ 10:00:42
URL: http://friiidha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0